|| Just Him ||
HAPPY NEW YEAR GIVEAWAY by TASHA & CIK AKIE
Monday 6 January 2014 @ 17:01 | 3 Comment [s]



*klik banner untuk join*

Happy New Year Giveaway ditaja oleh Tasha & Cik Akie

PEMENANG BERDASARKAN:
TOP REFFERAL
RANDOM

Azam tahun 2014 saya ialah:

InsyaAllah, saya cuba untuk menjadi muslimah yang lebih baik dan aim for straight A's plus in SPM 2014. Saya juga ingin berbakti dan menjadi anak yang taat kepada ibu bapa. InsyaAllah.


Selesai semua syarat saya dah laksanakan. Dah follow semua blog etc.

Anyway, saya ada buat segmen khas tu. > Segemen Khas <

Sekian dahulu, fi hifzillah. Salam alaykum.


Older Post | Newer Post





Assalamualaikum. Thanks for coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard and follow please Don't forget to come here again !


DiaryAboutNovelSite