|| Just Him ||
Holiday that such not holiday!
Tuesday 17 December 2013 @ 22:23 | 0 Comment [s]


Assalamualaikum, hye uollsss. 




Duhh, lama sekali tak di'update' blog saya. Sungguh, saya tak tahu nak mencoretkan apa dalam blog saya.
Hendak memberi tazkirah, ilmu saya tidak banyak. Setakat cot cet biasa-biasa itu bolehlah. 

Memandangkan sekarang semua dalam mood CUTI, so let's talk about cuti!

This holiday sangat-sangatlah memenatkan. Dah gaya macam tak cuti. Sungguh, tension jugak cuti ni. Tambah-tambah after cuti ni kena struggle untuk BIG EXAM ! 

Warghhh, dengan pelbagai amanah dan tugas berat yang terpaksa digalas, sangat-sangat membuatkan saya rasa hendak semput ala-ala asma. Terasa diri ini tidak stabil, bahu senget sebelah angkara pelbagai amanah yang dipertanggungjawabkan.

Kadang-kadang tertanya pada diri, "Sudah cukup bersediakah untuk menggalas segala tugas diberi?". Namun, semuanya tidak berjawab kerana diri sendiri tidak mempunyai jawapannya.

Apa yang pasti, I'll try best to do my best. Insya-Allah, please pray for my successfull.

I end my post this time with quotes from Imam Ghazali.

Benda yang paling berat di dunia ini ialah AMANAH.

Fil amanallah. Salam Alaik.



Older Post | Newer Post





Assalamualaikum. Thanks for coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard and follow please Don't forget to come here again !


DiaryAboutNovelSite