|| Just Him ||
Masalah hati
Thursday 28 June 2012 @ 19:51 | 1 Comment [s]






Assalamualaikum , hye readers . Saya rsa da berbulan saya ta update blog . Kekangan waktu buat saya ta sempat nak update tapi bila ada masa , idea ta datang la pulak . 

Daripada minggu lepas sampailah minggu nie , diri ta dapat rehat yg secukupnya . Sibuk dengan projek sains la , mana nak jadi mc untuk perhimpunan mingguan lagi, nak concentrate sama pelajaran lagi . Allahu akbar . Letih memang letih . Terkejar sana sini .

Kalau adew kuasa nak je stop masa . Tapi manalah boleh , saya just manusia biasa so just teruskan hari-2 dengan perasaan syukur ke hadrat Allah kerana memanjangkan umur saya . Alhamdulillah , subhanallah . 

Tentang perasaan saya, masih tidak sihat . Pernah jew mood swing sampai menangis bagai nak rak sebab fikir pasal pelajaran , iman dan masa depan also bakal cinta hati .Kadang-2 terfikir iman aku masih ta kuat nak dibandingkan dengan orang lain yang jauh lebih ke hadapan tapi saya masih di belakang .

Bila fikir soal pelajaran , saya selalu fikir tentang kawan-2 saya yangasal dulu jauh ketinggalan di belakang saya sekarang da amik turbo atau nos apew sampai da saing rapat dengan saya. Takut sangat dorang terus speed up tinggal saya sengsorang . Nauzunbillahi min zalik .

Tentang masa depan terfikir pulak , boleh ke aku berjaya ? Then kalau aq berjaya , aq keje apew besar nanti . Ya Allah , banyaknyew persoalan dalam minda saya sekarang .

Tentang cinta hati terfikir pulak , boleh ke aq dapat suami soleh dan baik yang dapat bimbing aq nanti ? Hailo , letih na menjawab soalan minda , ta tahula . Keje sekarang berdoa, usaha , mengadu kalau ta dapat tahan ujian Allah and then tawakal . Itu jea  ., Memang masalah hati yang kronik betol ! 

Okey , setakat ini sahaja bebelan saya hari nie . Insya-Allah nak sambung pasal Islam pulak minggu depan . Insya-Allah . Fil Amanallah . Assalamualaikum .


Older Post | Newer Post





Assalamualaikum. Thanks for coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard and follow please Don't forget to come here again !


DiaryAboutNovelSite