|| Just Him ||
Tabahlah hatiku .
Sunday 27 May 2012 @ 22:18 | 1 Comment [s]









Assalamualaikum , first of all saya nak bagitahu yg post kali nie agak cengeng . So kepada sesapa yg anti kepada cengeng , saya bgy amaran keras , jangan baca . Kalau baca jugak itu tanggungjawab sendiri . Huhu !

Okey , sebelum citer cengeng bermula , saya na citer laen dulu la .

Hari Khamis lepas , habis je exam , blik rumah terus packing barang untuk ke UiTM . Adew kem skit at sana. Anjuran GPMS . Pukul 4.30 mula kumpul at sekolah then dalam pukul 5 lebih mula bertolak ke UiTM . 

Sampai je sana , adew taklimat dari fasilitator . Lepas tu , check in bilik . Alhamdulillah , dapat sebilik dengan sepupu. Habis je check in , kemas barang then rehat jap , lepas Maghrib kena kumpul balik . Kena jalan pergi dewan . Jauh kowt dari kolej yg saya duduk . 

Dekat dewan , adew sesi suai kenal dengan fasilitator . Gerun tengok muka Camp Com . Garang giler . 
Okey , selesai taklimat dri Camp Com. adew makan malam. Masa makan malam terjumpa dengan bekas senior . *prank ! ( bunyi hati retak menjadi serpihan )

Sejarah silam yang telah dilupakan , terbuka kembali . Hati yang sudah sembuh , berdarah kembali . Ya Allah , hanya Allah je tawu perasaan saya masa tu . 2 tahun saya perlukan untuk merawat hati saya tapi untuk terluka semula hanya ambil masa 1 minit pown tak sampai . 

Saya mula-2 cover jugak la muka saya ta nak bagy dia nampak , tapi sepandai-2 tupai melompat , akhirnya jatuh kedebomm ke atas bumi . Huhu ! Kantoi jugak . Camne bole tahu da kantoi ? 

Oke , masa tu kitorang da berpecah kepada beberapa kumpulan then masa tengah bincang na buat slogan ke apa tah , dia datang . Banyak kali jugak la dia datang lepak at kumpulan saya . Then adew time nie , kak fasi kumpulan saya pegy mana tah , bilew dia datang balik dekat group saya , dia kata , "adew kenal *** ***** eh ? Dia mintak nombor phone . Pastu dya tanya da tukar nombor baru kew ? "

Masa tu , memang na pitam je rasa . Subhanallah ,ingatkan dya ta kenal sebab saya da pakai cermin mata , warna putih lak tu . Then saya jawab balik dekat kak " Eh , tadew la . Still je guna nombor lama . " Kak fasi balas balik " Camne bole kenal dgn abg tu ? " Masa nie kena la bocorkan rahsia memalukan . Kenyataan yang saya duduk dekat skuwl asrama hanyalah seminggu . Huarghh , sooo malu . Allah je tahu . 

Tapi kan , dia tade la tegur saya sepanjang kem tu . Saya pown ta tego . Perempuan maruahnya tinggi so ta bole tego camtu je taw? Tapi bile balik asrama, perasaan cengeng bermula . Napew tah , rasa macam something had been grab from my life . Air mata asyik na meleleh.

Sampai sekarang , saya rasa macam ta senang je na duduk . Someone , please help me . Saya perlukan seseorang untuk meluahkan perasaan . Sekarang nie , tadew sapew-2 pown yang faham perasaan saya even saya sendiri . Biasalah , perasaan itu kurniaan Allah . 

Sekian , terima kasih . Cerita saya tamat . ;) 


Older Post | Newer Post





Assalamualaikum. Thanks for coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard and follow please Don't forget to come here again !


DiaryAboutNovelSite