|| Just Him ||
Bad Times , bad post BUT nice Camera !
Saturday 12 May 2012 @ 13:32 | 0 Comment [s]






Assalamualaikum , and a very g'day . Hope everyone is fine . *Cukup ler speaking tu (!)

Maaf atas ke'merepek'an itu tadi . Lama ta update punya psal la nie . Huhu ! Tajuk post pown tah papew je . Sejak akhir-2 nie , saya makin malas posting . Tah ler napew. Mood na menulis tadew . 

Sebenarnya saya akan menghadapi peperiksaan besar lagi beberapa bulan mendatang . Jadi ta bole ler na online puas-2 macam selalu . Blog pown da tunggang langgang . Huhu ! Maafla pada follower-2 saya yang betul-2 follow saya sebab na tengok post saya . 

Nevermind bout that , kitew tinggalkan dahulu . Sekarang saya na kongsi tentang hobi saya that is --> snap picture . Okey , saya sukew orang snap gambo saya dan saya juga snap gambo orang .

Kesimpulannya , saya sukew godek pasal DSLR Camera . Kelmarin peg kem , kwan saya bawak kamera DSLR CANON . Subhanalah , betapa jealousnyew saya . --> Jeles ta abiz-2 lgy.

Balik je kem ari nie , on je internet terus godek pasal camera . Jom tengok Gambar-2 tersebut .

 canon eos 60Da
 Canon EOS Rebel T3i
Nikon j1


Okey , sampai sini je dulo erk . Nanti saya share lagy . K assalamualaikum . ;)


Older Post | Newer Post





Assalamualaikum. Thanks for coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard and follow please Don't forget to come here again !


DiaryAboutNovelSite