|| Just Him ||
“Kenapa blog saya jadi popular, berguna dan menjadi tumpuan”
Wednesday 4 April 2012 @ 18:25 | 0 Comment [s]






Assalamualaikum , ehem . . Sebenarnya bukan nak gebang yang blog saya nie popular , sebenarnya blog saya tadew la popular , berguna and menjadi tumpuan ramai .  

Cuma disebabkan tajuk contest yang saya join suruh letak tajuk post macam tu , so saya letak je la . Kang ta bole masok pulah kang . Hoho !

Sebenarnya nie first GA oleh Cik Zana . Comel blog nya . Saya terjumpa blog nie pown lepas bw at Kelab-2 Blogger . Alang-alang tengah boring tadew keje , saya pown tengoklah blog Cik Zana then nampak GA and the best hadiah dya mmg superb ! Hapew lagy , serbu le !

Here the banner  . . .


*saya suke banner dy tpy Cik Zana kata banner nie ta cun . Yekew ?


> Kenapa Blog saya jadi popular , berguna dan menjadi tumpuan ramai ?

Seperti yang saya kata , blog saya tadew la popular sangat macam blog Kak Lyssa Faizureen yang mana follower dya da beriban lebih tu .( *Jealous jap . >,< ) Okey , saya rasa mungkin blog saya agak berguna sebab saya banyak paparkan ilmu mengenai Islam walaupun adew je entry mengarut plus gedik na kawin . Ngee ! Untuk pengetahuan Cik Zana , blog nie saya buat atas niat kerana Allah , that's why nama nya Lillah atau dalam BM kerana Allah . 




Saya tag --> Miss Independent  |  Kak Fatin |  Khaliesah


Beepp , beep . . Alhamdulillah , done tagging people . Good news , I've follow what Cik Zana said . ;D

Hopefully , dptla mng contest nie . Amin ! Fi amnallah .

p/s : Camne Cik Zana tukar url blog Cik Zana tadew blogspot eh ?



Older Post | Newer Post





Assalamualaikum. Thanks for coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard and follow please Don't forget to come here again !


DiaryAboutNovelSite