|| Just Him ||
Oh no (!) Cemburu datang lagi (!)
Sunday 18 March 2012 @ 22:02 | 3 Comment [s]





Hai la , napew hati ini mesti dipenuhi dengan rasa cemburu ? Cemburu yang mendadak . Cemburu yang ta sepatotnya adew (!) Grrrr !!! Bencinyew (!!!)

Eh , apa kes nie ? 

Huhu (!) Citer dya camnie , tadi pegi blogwalking , saje la na exercise badan sikit . Tup-2 Nliyate singgah dekat sebuah blog ini (terpaksa dirahsiakan nama blog tersebut) , then baca dya punya entry . Best baca dya punya entry . Banyak maklumat about Islam . Tape la , lepas baca , belek kejap maklumat diri dya . 

Ternganga mulut (sikit baru) saya bila tengok dya da bertunang . Okey , ta pew lag bila baca dya da bertunang , tapi bila baca ayat seterusnya iaitu dya baru berumur 20 tahun , terus mulot saya ternganga luas . Perghh , umur 20 tahun da bertunang . Grr , jealous . *aiseh , dya nie asyik jealous dengan orang yang da tunang je , memey betul . Huhu (!)

Okey , saya tahu korang akan kata saya nonsense . Saya terima sebab kawan-2 saya pown kata camtu . Ngeh3 ! Sekian entry gatal saya kali ini (!) Fil amanallah .


Older Post | Newer Post





Assalamualaikum. Thanks for coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard and follow please Don't forget to come here again !


DiaryAboutNovelSite