|| Just Him ||
Keputusan Contest I Love Hijab by Nliyate
Saturday 10 March 2012 @ 17:47 | 1 Comment [s]





^,^v


Assalamualaikum , hye all ! Berdebar ta ? Keputusan dah adew di tangan saya .

Setelah berjam lamanya , menggodek blog peserta untuk cari pemenang , akhirnya saya menjumpainya . Walaupun agak susah untuk membuat keputusan pada mulanya tetapi setelah ditimbang balik , saya akhirnya menjumpai pemenang yang menepati ciri-ciri yang saya inginkan .Sekarang saya akan umumkan nama pemenang .
Fuh , berdebar beb !
Tempat Pertama

Najah Zakaria

URL blog ; http://spreadbenefits.blogspot.com/2012/02/contest-i-love-hijab-by-nliyate.html

Walaupun mata agak juling baca entry Najah disebabkan background dia warna hitam dan terlampau banyak highlight tapi saya tetap memilih dia sebagai pemenang sebab entry dya memang MANTOOPPP !! Sambil-sambil Najah buat entry tentang contest , dia sempat berkongsi ilmu . Itu yang buat markahnya up . Tahniah kepada Najah ! Senarai hadiah Najah .


Sehelai Pashmina bercorak dari Shawlysa
Sehelai satin shawl dari JCS
Topup RM5 dari Mak Usu

Tempat Kedua

Salimi Ismail
URL blog ; http://recycleboxes.blogspot.com/2012/02/contest-i-love-hijab-by-nliyate.html

Okey , pemenang kedua nie pown Nliyate pilih sebab Lin turut berkongsi ilmu dalam entry nya . Senarai hadiah Lin .

Sehelai Pashmina bercorak dari Shawlysa
Sehelai satin shawl dari JCS


Tempat Ketiga

Siti Nor Halilah
URL blog ; http://ciklilah.blogspot.com/2012/02/contest-i-love-hijab-by-nliyate.html

Halilah terpilih sebagai pemenang ketiga disebabkan ceritanya yang menginsafkan saya . Nak tawu cerita apew ? Pegi terjah blog dya . Senarai hadiah Halilah .

Sehelai Satin Shawl dari JCS
Topup RM5 dari saya sendri .

Pemenang keempat

Khaliesah Leesa
URL blog ; http://khaliesahleesa.blogspot.com/2012/01/contest-i-love-hijab-by-nliyate.html
Senarai hadiah Khaliesah .

Sehelai tudung dari Shawl House
1 header dari Atien . *PM Atien di blog dya .


Tempat Kelima

Aisyah Fauzoli
URL blog ; http://aisyahfauzoli93.blogspot.com/2012/01/contest-i-love-hijab-by-nliyate.html
Hadiah berupa sehelai tudung dari Shawl House .

Saguhati

1. Kak Ninie --> Header dari Pieyza .
2. Kak Nida --> Header dari Pieyza
3. Are-tien --> Header dari Pieyza
4. Saya ta twu nama so juz list the URL of her blog . -> Header dari Pieyza
http://thelittlefh.blogspot.com/2012/02/contest-i-love-hijab-by-nliyate.html
5. Hanim Nurain -->Header dari Atieyn .


Hadiah Bonus


Entry terkreatif

Alyssa Amanda
Hadiah berupa gelang mutiara dari Mak Usu .

Gambar bertudung comel

Farrah Mawan

Hadiah berupa sehelai shawl dari Scarfsweethoney .
Sekian sudah . Harap semua berpuas hati . Assalamualaikum .

*untuk dapatkan hadiah , PM sponsor hadiah korang dekat Facebook atau blog sponsors hadiah korang . Kenalkan diri korang mcm nie . Contoh : Saya (nama korang mcm yg saya tulis dekat atas) pemenang Contest I Love Hijab .


Older Post | Newer Post





Assalamualaikum. Thanks for coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard and follow please Don't forget to come here again !


DiaryAboutNovelSite