|| Just Him ||
Jelez dengan my cousin lak (!)
Saturday 17 March 2012 @ 18:55 | 3 Comment [s]



Assalamualaikum , heh . Apew la Nliyate nie . Keje jealous dengan orang je . Hari tu jealous dengan korang , hari nie jelalous dengan sepupu sendiri pulak (!) 

Jealous sebab hapew ? 

Sebab sepupu saya da bertunang . Hehe (!) <-- Macam sepupu dya sorang je yang da tunang . 

Eh , bukan sebab tu je saya jealous . Adew sebab laen sama . Tapi sebab2 tu saya pendam je lah erk . Nah , saya na kongsi picture sepupu saya bertunang . Sepupu saya perempuan taw (!)  =,= v

*sepupu saya yang pakai pakaian serba hijau tu .

*semasa hendak sarung cincin

*handsome ta tunang sepupu saya ? Nie salah satu sebab saya jealous . Huhu(!)

*Jelas ta muka tunang sepupu saya ? So adakah dia handsome ?

*bersama barang hantaran untuk pihak lelaki .

Orite , sekian je dahulu gambar sepupu saya pada hari pertunangannya . Sori kalau korang tengok gambar nie ta cantik kew hapew kew . Well , no one perfects. And satu lgy , kalau adew yg persoal , kenapa dekat sgt jarak sepupu saya dgn tunangnya , maafla sebab pihak lelaki yang suruh posing like that . ^_^

Assalamualaikum. 


Older Post | Newer Post





Assalamualaikum. Thanks for coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard and follow please Don't forget to come here again !


DiaryAboutNovelSite