|| Just Him ||
Jelez dengan korang !
Sunday 11 March 2012 @ 23:18 | 0 Comment [s]




=.= v

Assalamualaikum , hye (!) Mesti ada yang pelik , tadew ribut , tadew hujan tetiba Nliyate kata Nliyate jealous dekat korang . Huhu (!) * Tah papew punya tajuk (!)

Na tawu ta sebab apew ? 

Ekceli , camnie . . Saya ta dew la jealous sangat bila tengok orang naik kereta Exora tapi jealous la jugak bila tengok orang naek BMW . <-- tah papew punya cemburu .Tipu jew semua nie .

Cemburu saya yang sebenar adalah cemburu pada orang yang dah istiqamah memakai tudung labuh , purdah dan sudah bertaubat dengan bersungguh-sungguh . Memang respect yang amat kepada dorang nie . 

Saya nie istiqamah untuk memakai stokin bila melangkah keluar dari rumah pown ta tercapai lagi . Kekadang bila jalan-2 dekat halaman rumah , keluar kutip baju pown ta pakai tudung . Haih , tapi dalam hati tingin na pakai tudung and tudung laboh bagai . Usahanya ? Hampeh , nil (!)

Bila jumpa orang yang berpurdah or bertudung , masa tu la kitew baru semangat na pakai macam dorang tapi lepas dua hari je semangat tu pown ta padam . Memang hangat-2 tahi ayam betul (!)  Huhu .

Tapi kan kadang-2 saya jealous jugak tengok gambar girls yang comel-2 nie . Jealous giler (!) Tapi kitew kena la bersyukur dengan apew yang Allah bagi , kan ?  Pernah  je terdetik dalam hati , kenapa Allah kurniakan wajah dorang bersih plus cantik je tapi wajah saya selalu jew adew masalah . Tapi saya cepat mengucap dan berkata , 'mungkin Allah akan bagi sesuatu yang lebih baik dari apa yang dorang adew dan aku tadew' . Right ?

Okey la , setakat ini dahulu celoteh saya . Assalamualaikum . Fil Amanallah . 


Older Post | Newer Post





Assalamualaikum. Thanks for coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard and follow please Don't forget to come here again !


DiaryAboutNovelSite