|| Just Him ||
1st Giveaway Forever Young By Nazihah Hsn
Wednesday 29 February 2012 @ 19:02 | 2 Comment [s]






UPDATE (!)

Peace ! =,=v


Assalamualaikum , sihat kew ?? Lama saya ta update <--rasanya la ! Hari nie , update jew teros na join contest nie . Saya ta sure spew jemput saya mb tuan empunya contest kowt .






Jom usha banner .

#sweet jew banner

Senang je na join contest nie . Jom tengok syarat-2 nyew pulok (!) #copy je sbb trlalu malas


Syarat-syarat penyertaan

1. Buat satu entry pasal giveaway ni. .tajuknya ialah 1st Giveaway Forever Young By Nazihah Hsn
2. Letak banner yang kat atas tu dalam entry korang then linkkan kat blog ni.
3. Follow blog ziha. .tak nak takpe. .tak pakse pun. .:D
4. Like fan page blog Nazihah Hsn. .sama jugak. .takde sebarang paksaan. .
5. Tag seberapa ramai kawan yang boleh. .kalo boleh. .biar diowg taw. .heheh. .at least 4 orang. .
6. Last but not least. .tinggalkan link blog korang kat komen entry ni. .
Rasa-2 senang jew kan syaratnyew ? Sekarang berlalih kepada hadiahnyew pulok (!)*comel der hadiah tu

Hadiah-hadiah penyertaan

1st prize
Pensel case hand made with topup RM 10

2nd prize
Pensel case hand made with topup RM5

3rd prize
Pensel case hand made

Sebab saya nak pencil case tu . . 



Saya nak pencil case tu sebab saya nak gantikan dengan pencil case saya yang da buruk tu . Untuk makluman , tahun nie saya ta beli pown pencil case baru . Sumpah ta tipu . Saya guna pencil case tahun lepas je . Lagi satu sebab saya na pencil case tu sebab saya suka la design dia . CUTE (!)

Okey , sekarang saya na tag orang pulak .

--> Peah Mucux
--> Memory Kelas Khas
-->Miss Independent
-->Kak Lyssa Faizureen






Older Post | Newer Post





Assalamualaikum. Thanks for coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard and follow please Don't forget to come here again !


DiaryAboutNovelSite