|| Just Him ||
Segmen saya tersenarai dalam 1,000 Blog Terhebat
Sunday 8 January 2012 @ 16:13 | 0 Comment [s]



Eheh , hari nie curi2 on9 la. Huhu !! kalau mom tahu , mampoz la. Hihi !

Oke , ta payahla na membebel panjang-panjang. Saya just na shout yang saya join Segmen Blog Saya tersenarai dalam 1,000 Blog Terhebat . Ini ada bannernye.


Amacam , bling-bling ta banner dya ? :face18: Hihi !! Ini Cik Anys yang buat taw . Jangan main2 .:face67:

How to Join ?
1.Buat satu entri betajuk Segmen Saya Tersenarai dalam 1,000 blog terhebat
2.copy banner di atas dan link kan ke entri ini
http://blurrr4evablurr.blogspot.com/2012/01/segmen-saya-tersenarai-dalam-1000-blog_08.html
3.hantar link entri anda di bahagian komen
dan bagitahu sama ada anda adalah pengguna blogskin atau blog design*wajib .
4.oh ya , anys akan bahagikan kumpulan kepada blogskin users dan blog design users , sebab biasanya blogskin lebih ringankan?


Get it ? So cepat2 la join segmen nie . Tadew rugi punyer . Adios . Fi Amanallah . Tata .

p/s: To Kak Anys : Janganla miss pulak link blog saya sebab hari tu saya join segmen up follower dengan sepantas kilat tapi tadew pown link saya dalam senarai peserta. sedey taw .:face32:



Older Post | Newer Post





Assalamualaikum. Thanks for coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard and follow please Don't forget to come here again !


DiaryAboutNovelSite