|| Just Him ||
NEW YEAR GIVEAWAY BY NABILAMARS AND CIK ERYN
Monday 2 January 2012 @ 13:43 | 0 Comment [s]




Assalamualaikum ,halluw. Hari ini dengan senang hatinya , saya ingin men'join'kan diri dalam contest yang dianjurkan oleh Cik Nabila Mars and Cik Eryn . Eheh , ade lak na men'join'kan diri .
Fenin betol , budak nie !:face65:

Oke , whatever . Pening ke fenin ke Penang ke , saya ta kisah . Yang penting saya join contest nie .:face75:

Ha , nampak ta banner yang comel plus cute nie ? Saya percaya korang nampak . Oke , kalau korang na ' join'kan diri ke dalam contest nie , sila klik banner ye .

Saya tag --> Kak Ria & Peah Mucux


Until here my post for this time. Adios . Fi Amanallah. :h:




Older Post | Newer Post





Assalamualaikum. Thanks for coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard and follow please Don't forget to come here again !


DiaryAboutNovelSite