|| Just Him ||
Mencari sponsor for my contest .
Sunday 22 January 2012 @ 15:45 | 4 Comment [s]




Hallo . Lama rasanya saya ta update. Bukan hape , tadew idea hendak menulis . Huhu (!) :face65:

Hari update sebab nak cari sponsor untuk contest yang saya ingin anjurkan . Contest nie saya ta sure saya akan anjurkan bila tapi yang pasti saya anjurkan contest nie selama sebulan. Penyertaan nie terbuka hanya untuk muslimah kerana contest nie bersangkut paut dengan tudung .:88:

Kenapa korang mesti sponsor contest nie ? :face54:


1. Sebab contest nie dianjurkan untuk menarik minat muslimat sekalian untuk bertudung . So jika sponsor contest nie insyallah akan dapat pahala sebab kita mengajak orang melakukan kebaikan dan contest nie langsung ta melalaikan a.k.a me'lagha'kan .

2. Jika korang sponsor contest nie , insyallah saya akan pamerkan banner korang di blog saya dan kalau saya terlebih rajin , saya buat post mengenai blog korang . Okey ?:face57:

3. Setiap peserta contest nie , saya akan wajibkan diorang follow semua sponsor contest nie . Saya akan periksa sama ade diorang ade follow pihak sponsor atau tidak :q:

4. Pihak sponsor dibenarkan untuk demand tetapi demand tu janganlah terlebih berat pulok yer . Takowt susah pihak pesera nak laksanakan nanti . :face71:

So sesiapa yang rasa bermurah hati hendak sponsor contest saya sila komen yer . Tak pown sila tinggalkan jejak anda di shout busuk saya tu .

Dekat mana nak komen ?

Rujuk gambar di bawah .



Dah tahu nak komen dekat mana ? So apew lagi , cepat-cepatla komen nak sponsor contest saya .

Apa yang terhangat ? Klik sini --> :98:



Older Post | Newer Post





Assalamualaikum. Thanks for coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard and follow please Don't forget to come here again !


DiaryAboutNovelSite