|| Just Him ||
Mega Giveaway by Cik Bunny
Tuesday 10 January 2012 @ 21:17 | 0 Comment [s]

*sape na join , klik banner .




1,2,3 . Testing , testing . Opss , sori . Testing mikrofon jap nie . Okey , dengan ini , saya ingin mengisytiharkan bahawa tarikh hari raya puasa bagi tahun 2012 . .
EH !!! STOPP !!!
Ape yang kau melalut nie Nliyate . Huhu !:face71:


Oke2 , sori2 !! Sebenarnya saya ingin mengisytiharkan yang saya nak men'join'kan diri ke dalam Mega Giveaway By Cik Bunny. Okey , dah nama giveaway pown 'by Cik Bunny' so semestinya giveaway nie dianjurkan oleh Cik Bunny . :131:

Camne saya boley join ?:116:


Hah , ini yang kite na gebang nie . *hesh , ta baek taw riak2. huhu !* Okey , bukan na gebang just na khabarkan yer . Saya boley , join pown sebab Cik Bunny blogwalking dekat blog saya and invite saya untuk join giveaway nie . Sedikit bangga la sebab blogger yang da ade beriban follower boleh blogwalking at blog saya . :face64:
Thanks Cik Bunny .:9:
Saya tag -- > Peah Mucux and Memori Kelas Khas .

Okey , Cik Bunny . Saya dah laksanakan semua syarat Cik Bunny , saya da follow semua sponsor so dengan ini saya ingin bertanya .
Adakah saya sudah rasmi menjadi peserta dalam GA nie?:face14:

Dengan ini saya sudahi ucapan saya dengan lafaz Bismillah and a wish supaya saya menang . Aminn ~~ :face57: Fi Amanallah . Adios .

*sapew rasa dya ingin buat amal kebajikan , sila :o:(klik) SINI !



Older Post | Newer Post





Assalamualaikum. Thanks for coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard and follow please Don't forget to come here again !


DiaryAboutNovelSite