|| Just Him ||
First Giveaway by Ezatee & Ain
Monday 26 December 2011 @ 16:25 | 0 Comment [s]



Da jawab salam belum , kalau da teruskan membaca , kalau belum cepat jawab . Tawu la korang excited na join contest nie. :p

Okey , contest nie dianjurkan oleh Ain dan Ezatee . Kalau korang na join contest nie juz :99: the banner yg cute plus miut tu okey :119: Seperti yang korang tengok , contest nie bermula 15/12/2011 lagi and akan berakhir pada 15/1/2012 . Maknanya contest nie berlangsung selama sebulan la .

Di bawah nie , adew syarat-syarat na join contest nie :

1.Mesti Follow Blog Ezatee, Ain dan Ini
2.Mesti Klik Churp2 Ezatee/Ain kt sidebar
3.Mesti Buat Entry Yang Bertajuk GA ni
4.Mesti Letak Banner
5.Mesti Tls kisah blog korng dn prkenalkn dri korng
6.Mesti Ltk Link kt komen blog

Sekarang , saya na laksanakan syarat yg ke-5 .

Blog saya nie ditubuhkan pada pertengahan bulan 10 tahun nie . Baru jew an ? Kenapa saya tubuhkan blog nie ? First , sebab Allah so that's why the blog name LILLAH . Second , sebab saya nak share ilmu dengan korang . Third , jealous tengok blog korang yang cun-cun tu . Huhu !! :p
Okey , cukupla saya bagi 3 reasons je kenapa blog nie ditubuhkan . Saya susah sikit na update blog sebab ta tahu na tulis apew . Hihi ! Okey , nie semua tentang blog saya . Tentang saya pulak , sila scroll ke bawah . :)


Saya adalah hamba Allah . Anak tengah2 punya dalam family and the only girl. Love to read Hlovate's novel . My friends and I share the same hobbies that is reading novels. We love it very mucho . Alamak , speaking pulak . Okey , bahasa Melayu balik . Saya dengan sorang kawan saya sekarang ni tengah menghijrahkan diri ke arah better person dan mahu menjadi mujahidah. Kitorang jugak berazam nak pakai tudung labuh and niqab a.k.a purdah . Tapi dalam azam ni , kawan saya tu dah beberapa tapak ke hadapan dari saya . I'm so jealous towards her. Okey , that's all about me . :)

Now , saya akan melaksanakan syarat ke-6 iaitu letak link dekat blog Ain . Hope sangat saya dapat menang sebab hadiahnya agak lumayan . Opss , lupew pulak na bagitahu senarai hadiahnya. :10:Sila scroll bawah kalau nak tahu apa hadiahnya .


HADIAH :

TOPUP RM 5 UNTUK 2 ORANG drpd Nabila Medan
3 EDIT BLOG Ezatee Dan 라카, Ebell Lee Syasya
4 HEADER .. Memey Dan Ain
1 DOODLE FREEHAIR BY DAYANAAMERDA
3 SHAWL BY Qies Collections

TEMPAT PERTAMA : TOPUP RM 5 , 1 EDIT BLOG , 1 HEADER , 1 SHAWL
TEMPAT KEDUA : TOPUP RM 5 , 1 EDIT BLOG , 1 SHAWL
TEMPAT KETIGA : 1 EDIT BLOG , 1 HEADER , 1 SHAWL
TEMPAT KEEMPAT : 1 HEADER , 1 DOODLE FREEHAIR
TEMPAT KELIMA : 1 HEADER


Okey , gud luck to myself . Moga2 saya menang , Ameen ~~ :11:

Assalamualaikum .

p/s: klik SINI


Older Post | Newer Post





Assalamualaikum. Thanks for coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard and follow please Don't forget to come here again !


DiaryAboutNovelSite